چگونه یک لباس کلاه دار برای کودک انتخاب کنیم ؟ یکی از لباس هایی که در فصل های پاییز و زمستان طرفداران بسیار زیادی دارد لباس بچگانه کلاه دار می باشد. انواع هودی سویشرت مناسب فصل پاییز و کاپشن های کلاه دار مختص فصل زمستان است . برای والدین خرید پوشاک بچه گانه یکی از سخت ترین و در عین حال شیرین ترین خریدها است. در ادامه با ما در جانان کالا همراه باشید تا شما را با تکنیک  های خرید لباس های کلاه دار برای کودک دلبندتان آشنا کنیم.

خرید لباس بچه گانه سخت تر از لباس بزرگسال است. گاهی والدین لباسی را خریداری می کنند  ولی فرزندان هیچ گونه علاقه ای به پوشیدن آن ندارد .

پوشاک بچه گانه کلاه دار یکی از همین لباس هاست. لباس های کلاه دار گاهی خیلی خوب از آب در می آیند و گاهی هم بسیار لباس های ناراحتی هستند علت در اندازه نبودن قسمت کلاه با جثه و سایز کودک است. برای خرید لباس های کلاه دار این موضوع بسیار مهم میباشد که شما باید به آن توجه لازم داشته باشید .

سایز کلاه لباس :

لباس های کلاه دار موجود در بازار بر اساس یک سایز دوخته نمی شوند. هر یک از تولیدهای  لباس کودکان  طراح مختص خود را دارند و الگوی  متفاوتی از دیگر تولیدی ها را استفاده می کند. پس شما باید هنگام خرید لباس کلاه دار حتما به اندازه کلاه توجه نمایید . طول و بلندی کلاه نباید کمتر از ارتفاع سر کودک باشد.

کلاه ها به یقه لباس وصل می شوند و بایدتا  حدی آزاد  داشته باشند که سر کودک در لباس، راحت باشد.  اگر کلاه به سر کودک فشار بیاورد در آن صورت فرززندتان اصلا تمایلی به پوشیدن ندارد .

جنس کلاه :

با توجه سرد شدن هوا هودی و سویشرت های کلاه دار انتخاب مناسبی هستند که  جنس بیرون آن همان جنس هودی می باشد ولی ممکن است داخل آنها پشمی یا همان پارچه هودی باشد اگر داخل آن پشمی باشد  از سرما زدن به گوش های بچه ها  بیشترجلوگیری می کند  با بارش های فصلی به نظر می رسد کلاه باید دارای لایه ضد آب باشد.

این در مورد هودی پسرانه و دخترانه اجباری نیست زیرا هودی ها اغلب در پاییز استفاده می شوند اما در دوخت کاپشن های کلاه دار باید از پارچه های مخصوص و ضد آب استفاده شود. برای اینکه سر کودک در زیر کلاه عرق نکند همیشه از یک لایه پارچه نرم و لطیف  پشمی برای داخل کلاه استفاده می شود. بهتر است لایه بیرونی ضد آب باشد که آب باران به داخل نفوذ نکند .

لباس کلاه دار برای کودک

لباس کلاه دار برای کودک

جنس لباس بچه گانه کلاه دار

در فصل سرما والدین برای جلوگیری از سرما خوردگی کودکان لباس گرم به تن آنها می کنند مثلا بلوز و شلوار گرم می پوشند ولی قسمت سر چیزی پس با پوشانده لباس های کلاهدار قسمت گوش ها نیز از سرما در امان می مانند . کلاه به طور مستقیم با سر و صورت کودک ارتباط دارد .پس  جنس کلاه نباید زبر و آزار دهنده باشد.

لباس هایی که دارای کلاه های زبر، خشک، هستند اصلا برای خرید توصیه نمی شوند. بهتر است جنس کلاه از پارچه های لطیف و دارای انعطاف کافی باشد تا به پوست حساس کودک آسیب نزند.اگر فرزند شما به لباس های پشمی حساسیت دارند شماباید دنبال لباس حوله ای باشید . لباس های پنبه ای رطوبت بیشتری جذب می کنند و سرمای بیشتری به بدن کودک منتقل میکند.

بند کلاه  لباس:

برای اینکه کلاه روسر بایستد و از روی  سر کودک نیفتد باید دارای بند باشد . بند کلاه لباس باید به اندازه کافی بلند بوده و دارای ضخامت مناسبی باشد. بندهای بیش از حد باریک مناسب نیستند و موقع بستن، گره می خورند. بندهای بیش از حد کوتاه یا خیلی بلند هم مشکلاتی را به وجود می آرند.

بهترین راه برای اطمینان از لباس برای فرزندان حتما با هم به خرید بروید . با پرو کردن لباس به اندازه کلا، کیفیت بندها و …دقت نمایید .

برای خرید لباس پاییزه یا زمستانه مناسب برای کودک دلبندتان می توانید از فروشگاه جانان کالا دیدن فرمایید.

خرید لباس کودک پاییزه و زمستانه