آیا امکان خرید حضوری وجود دارد؟ 
خیر،در حال حاضر فروشگاه جانان یک فروشگاه با تمرکز بر فروش آنلاین است و امکان فروش حضوری نیست.
آیا محصولات فروشگاه اصل هستند؟فروشگاه جانان اصالت کالا را تضمین میکند. همه کالاهای برند، اصل بوده وحتی در مواردی که یک کالای برند در کشور اصلی تولید نشود حتما در مشخصات گفته می شود. برای نمونه ممکن است یک محصول از برند کانادایی آردن در کشور چین تولید شود، این محصول اصل است ولی حتما کشور تولید کننده در مشخصات کالا در سایت ما نوشته میشود.

آیا امکان پرداخت در محل وجود دارد؟

اکنون این امکان وجود ندارد.

آیا امکان دارد من خرید خود را تکمیل کنم ولی بعدا برای من ارسال شود؟ هزینه پستی به چه صورت خواهد بود؟

بله شما میتوانید در هنگام تسویه به جای انتخاب گزینه های پستی گزینه فعلا در سبد من باقی بماند را انتخاب کنید. این مهلت تا یک هفته می باشد و با هماهنگی تا دو هفته قابل تمدید است. در خرید بعدی در قسمت یادداشت ذکر نمایید که قبلا خرید در سبد داشته ام. لازم به ذکر است کالاهای در سبد خرید پس از دو هفته امکان تعویض، مرجوعی و تغییر در سفارش وجود ندارد.

آیا امکان بازگشت کالا وجود دارد؟

فروشگاه جانان دارای گارانتی بازگشت کالا تا یک هفته می باشد. شما میتوانید تا یک هفته پس از دریافت کالا ، با هماهنگی با کارشناسان ما کالا را بازگردانید و پس از رسیدن کالا به فروشگاه و بررسی سلامت، وجه شما برگردانده خواهد شد . این امکان برای کالاهایی که بیش از دو هفته در سبد خرید شما در فروشگاه مانده اند وجود ندارد.

آیا میتوانم محصولم را در فروشگاه جانان بفروشم؟

در صورتی که محصول شما از نظر اصالت و کیفیت و قیمت منصفانه مورد تایید قرار گیرد و بتوانید محصول خود را برای تضمین سرعت ارسال در اختیار ما بگذارید امکان همکاری وجود دارد.