پاسخ به پرسش های متداول
آیا محصولات فروشگاه اصل هستند؟فروشگاه جانان اصالت کالا را تضمین میکند. همه کالاهای برند، اصل بوده وحتی در مواردی که یک کالای برند در کشور اصلی تولید نشود حتما در مشخصات گفته می شود. برای نمونه ممکن است یک محصول از برند کانادایی آردن در کشور چین تولید شود، این محصول اصل است ولی حتما کشور تولید کننده در مشخصات کالا در سایت ما نوشته میشود.
آیا امکان پرداخت در محل وجود دارد؟
اکنون این امکان وجود ندارد.
آیا امکان دارد من خرید خود را تکمیل کنم ولی بعدا برای من ارسال شود؟ هزینه پستی به چه صورت خواهد بود؟
بله شما میتوانید در هنگام تسویه به جای انتخاب گزینه های پستی گزینه فعلا در سبد من باقی بماند را انتخاب کنید. این مهلت تا یک هفته می باشد و با هماهنگی تا دو هفته قابل تمدید است. در خرید بعدی در قسمت یادداشت ذکر نمایید که قبلا خرید در سبد داشته ام. لازم به ذکر است کالاهای در سبد خرید پس از دو هفته امکان تعویض، مرجوعی و تغییر در سفارش وجود ندارد.
آیا امکان بازگشت کالا وجود دارد؟
فروشگاه جانان دارای گارانتی بازگشت کالا تا یک هفته می باشد. شما میتوانید تا یک هفته پس از دریافت کالا ، با هماهنگی با کارشناسان ما کالا را بازگردانید و پس از رسیدن کالا به فروشگاه و بررسی سلامت، وجه شما برگردانده خواهد شد . این امکان برای کالاهایی که بیش از دو هفته در سبد خرید شما در فروشگاه مانده اند وجود ندارد.
آیا میتوانم محصولم را در فروشگاه جانان بفروشم؟
در صورتی که محصول شما از نظر اصالت و کیفیت و قیمت منصفانه مورد تایید قرار گیرد و بتوانید محصول خود را برای تضمین سرعت ارسال در اختیار ما بگذارید امکان همکاری وجود دارد.
سلام خسته نباشید چندروزه که سفارش دادم ولی هنوز درمرحله تکمیل شده مانده است چرا ارسال نمیشود؟
سلام لطفا شماره سفارش تون رو اعلام کنید.
سفارش شما ارسال شده است. سفارش ارسال نشده نداریم
سلام امکان همکاری وجود داره؟ جوری که من محصولات شمارو بفروشم ولی شما برای مشتری ارسال کنید؟
سلام بله با شماره ۰۹۳۰۹۷۰۳۸۴۸ تماس بگیرید راهنماییتون میکنیم.
Hi
I have just took a look on your SEO for janankala.ir for the ranking keywords and saw that your website could use an upgrade.
We will increase your SEO metrics and ranks organically and safely, using only whitehat methods, while providing monthly reports and outstanding support.
Please check our plans here, we offer SEO at cheap rates.
https://www.hilkom-digital.de/cheap-seo-packages/
Start enhancing your sales and leads with us, today!
regards
Mike Howard
Hilkom Digital Team
support@hilkom-digital.de
Hello! janankala.ir
We make available
Sending your message through the feedback form which can be found on the sites in the contact section. Feedback forms are filled in by our application and the captcha is solved. The superiority of this method is that messages sent through feedback forms are whitelisted. This method raise the probability that your message will be read.
Our database contains more than 27 million sites around the world to which we can send your message.
The cost of one million messages 49 USD
FREE TEST mailing Up to 50,000 messages.
This message is created automatically. Use our contacts for communication.
Contact us.
Telegram - @FeedbackMessages
Skype live:contactform_18
WhatsApp - +375259112693
We only use chat.
سلام خسته نباشید
یک هفته میشه که سفارش دادم ولی هنوز ارسال نشده است؟ (شماره سفارش 17783 )
فقط نوشته شده (( سفارش شما تکمیل شده و به زودی به مرحله ارسال خواهد رفت.))
سفارش شما ارسال شده و بزودی بدسستان خواهد رسید. برای دریافت کد رهگیری به واتس اپ فروشگاه پیام دهید. 09309703848
الان که واتس آپ دردسترس نیس چجوری کد رهگیری رو واسمون میفرستین؟
به همان شماره میتونید پیامک بدهید.
سلام سفارشات خیلی دیر ارسال میشه لطفا به این موضوع رسیدگی کنید ممنون
با سلام . کارشناسان ما به سرعت بسته های شما را ارسال میکنند، متاسفانه در اداره پست رسیدن سفارشها بیش از حد مورد انتظار طولانی میشوند. با پایان تعطیلات انتظار می رود سرعت رسیدن بسته ها بیشتر شود.
سلام وقتتون بخیر
من یه سفارش داشتم تو صندوق امانات الان میخوام ارسال بشه باید چی کار کنم ؟ شماره سفارش 20789
سلام اسم یا شماره خرید رو اعلام کنید. یا با شماره تلفن های فروشگاه تماس بگیرید. 09309703848
سلام وقت بخیر من سفارش دادم ولی عضویت در سایت موقع سفارش انجام ندادم . ممنون می شوم پیگیری شود چرا سفارش من تا الان نرسیده. شماره سفارش۲۵۷۹۶