یک لباس بارداری مناسب چه ویژگی هایی دارد

یکی از زیباترین مرحله  زندگی یک خانم بارداری است. در طول این دوران خانم ها اضافه وزن پیدا می کنند و دیگر نمی توانند لباسهای قبل خود را بپوشند و نیازمبرم به  پوششی راحت دارد.

در قدیم بعضی از خانم‌های باردار لباس های ، گشاد و از مد افتاده حتی در بعضی مواقع  متعلق به مادران خود را می‌پوشیدند و سعی می کردند در این مدت زمان لباس جدیدی نخرند و توجه کمتری به ظاهرخود داشتند، چونکه فکر می‌کردند اندام آنها از فرم خارج شده است، اما امروزه بانوان در اجتماع بیشتر حضور دارند و همین باعث تفاوت زیادی در  پوشیدن  مدل لباس آنها ایجاد شده است.

بانوان در  این دوره، در جمع همیشه حضور فعال دارند و پوشش آنها در بارداری باید هم راحت، هم آراسته باشد. در بارداری، انتخاب لباس یکی از مهم ترین چالش ها برای آنهاست ، اینکه چه بپوشید؟ اعم از مدل، رنگ، جنس و سایز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. در این دوران خیلی سریع سایز لباس ها  تغییر می‌کند، ممکن است در انتخاب لباس سردرگم شوند.

ویژگی‌ لباس بارداری

برای انتخاب لباس بارداری مناسب باید توجه داشته باشید که مهم ترین نکته در انتخاب لباس در این  مدت زمان ، راحتی شما در آن است. اندام بانوان  هفته به هفته در حال تغییر است و باید در پوشش خود راحت باشد. جنس لباس هم بسیار خیلی مهم است. مواد به کار رفته در این لباس‌ها بهتر است از الیاف طبیعی مانند کتان و نخ باشد، بعضی ازبانوان  از اینکه بارداری آنها مشخص شود، احساس خوشایندی ندارند و سعی دارند  با پوشیدن لباس‌های سایز بزرگ‌ شکم خود را پنهان کنند غافل از اینکه اندام خود را با پوشیدن این لباس‌های نامناسب بیشتر نشان می‌دهند.

پوشیدن لباس‌های ساده و افتاده راحتی بخصوصی دارد، اما مناسب مهمانی‌ها نیستند، زیرا شما را مسن تر از سن واقعی تان  نشان می‌دهد .

بعضی از بانوان باردار لباس های رنگی، طرح دار و راه‌ راه با راه های افقی دوست ندارند در صورتی که  اگراین  لباس های طرح دار با طرح های کم و رنگ های شاد بپوشند  آراسته تر خواهند بود.

خیلی ها لباس هایی با رنگ تیره مانند سرمه ای یا مشکی بپوشند، زیرا تصور می کنند شکم برآمده آنها را کوچک‌تر نشان می‌دهد. اما توصیه می شود رنگ های  شاد بپوشید زیرا رنگ‌های روشن انرژی مثبت بیشتری به شما می دهد .

پیراهن و تاپ مناسب بارداری

بهترین لباس برای این دوران پیراهن است . معمولا پیراهن گشادتر از دیگر لباس ها هستند و بزرگی شکم را پنهان مینماید . پیراهنی بخرید که تا روی زانو یا بلندتر باشد، زیرا با بزرگتر شدن شکم، به تدریج لبه پیراهن به بالا کشیده میشود وکوتاه ترمی شود.شما برای این مدت پیراهن هایی با رنگ های شاد انتخاب کنید .

تاپ های بارداری ایده عالی وبسیار خوبی برای این مدت می باشند. زیرا بسیار راحتند و حتی شما می توانید از این لباسها بعد از دوران بارداری نیز استفاده کنید . در این دوران تاپ های مختلف با رنگ های شاد تهیه کنید و آنها را با تعداد محدودی لباس مناسب پایین تنه بپوشید. سعی کنید پایین تنه لباس مشکی و به رنگ تیره باشد.انتخاب تاپ های لایه لایه نیز خیلی مناسب است ، این تاپ ها سینه ها را میپوشانند.

انتخاب ژاکت مناسب

برای انتخاب ژاکت از مدل هایی استفاده کنید که بالاتنه شان نسبتا تنگ است و از روی شکم باز و آزاد میباشد، در این مدل شما کمتر چاق به نظر می آیید. سعی کنید از مدل های 3 دکمه استفاده کنید که بالای آن بسته اما قسمت پایینی آزاد می ماند، به خصوص روی شکم باید کاملا آزاد باشد.

یک لباس بارداری مناسب چه ویژگی هایی دارد؟

یک لباس بارداری مناسب چه ویژگی هایی دارد؟

لباس ماکسی

این مدل لباس بدلیل اینکه یکدست میباشد برجستگی و تغییرات بدنتان را بیشتر میپوشاند وحس ناخوشایندی را از شما دور میکند به همین دلیل در بین بانوان محبوبیت بیشتری دارد.

لباس‌های چین‌دار

لباس‌های چین‌دار این خوبی را دارند که با بزرگتر شدن شکم‌ چین های لباس باز میشود و برآمدگی‌های بدن شما راکمتر نمایش میدهد . این نوع لباس‌ها برای انواع بانوان مناسب هستند واگر در سه ماه نخست بارداری این لباس را بخرید، در سه ماهه‌ی دوم و سوم نیز می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید؛ چرا که مدل آن همراه با شکل ظاهری بدن شما تغییر می‌کند.

درآخر پیشنهاد میکنم حتما از لباس های بارداری سایت جانان کالا دیدن کنید .

لباس بارداری