موارد ضمانت:

۱) اگر کالای خریداری شده، ایراد یا اشکال فنی داشته باشد.

۲) اگر مشتری در انتخاب کالا اشتباه کرده و یا از خرید خود منصرف شود.

قوانین بازگشت:

۱) کالا باید آکبند و در صورت داشتن جعبه در جعبه اصلی خود باشد. برچسب ها و اتیکت های کالا جدا نشده باشند. لباس زیر و لباس نوزاد بدلیل مسایل بهداشتی قابل مرجوعی نیستند.

۲) بیش از ۷ روز از دریافت کالا نگذشته باشد. برای سفارشهایی که خرید میشوند و خریدار درخواست نگهداری در سبد خرید می کنند، ملاک روز خرید است و خریدار در صورت نگه داشتن در سبد خرید کالا ، پس از ۷ روز امکان تعویض یا مرجوعی کار ندارد.

۳) برگشت کالای آکبند در هر صورتی شامل کسر ۴% از مبلغ کل سفارش می گردد.

۴) برگشت تا ۳ ساعت پس از ثبت سفارش، فقط شامل ۵۰۰ تومان کارمزد انتقال وجه شتابی می شود.

توجه: امکان بازگشت کالای استفاده شده حتی سالم تحت هیچ گونه شرایطی وجود ندارد!

توجه: امکان بازگشت سفارشات عمده از یک محصول امکان پذیر نمی باشد!

کالا را چطور ارسال کنید؟

برای ارسال، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به ‏خوبی بسته‌ بندی شود. (مهم)

هزینه ارسال در صورت بازگشت کالا با خریدار است یا فروشگاه؟

بازگشت کالا در صورت داشتن مشکل فنی (مورد ۱) با فروشگاه میباشد. و به همان مقدار اولیه هزینه ارسال پرداخت شده توسط خریدار، هزینه بازگشت پرداخت خواهد شد. برای مثال در صورتی که خریدار سفارش خود را با ۱۰ هزار تومان هزینه ارسال ثبت کرده باشد، همان هزینه بابت بازگشت پرداخت خواهد شد، و در صورت انتخاب روشهای گران تر هزینه اضافه به عهده فروشگاه نخواهد بود.

در صورتیکه خریدار در انتخاب کالا مرتکب اشتباه شده باشد یا قصد انصراف دارد (مورد ۲) هزینه ارسال بر عهده خریدار است.

توجه: جهت رسیدگی به درخواست، ذکر شماره پیگیری سفارش الزامی است.

درخواست خود را چگونه به فروشگاه اطلاع دهید؟

– پیام خود را در صفحه “تماس با ما” با انتخاب موضوع خدمات پس از فروش، ارسال کنید.

– پیام خود را از طریق چت انلاین یا از طریق شبکه های اجتماعی با کارشناسان ما در میان بگذارید.

– یا به info@janankala.ir با ذکر شماره پیگیری سفارش، ایمیل بزنید.