راهنمای خرید لباس راحتی پسرانه : یکی از جزئی ترین بخش های زندگی لباس راحتی می باشد که امروزه صنعت مد به آن اهمیت ویژه ای می دهد.همانگونه که از اسمش مشخص است هنگام پوشیدن این لباس ها شما احساس راحتی دارید و یکی از مزایای پوشیدن لباس راحتی انتقال حس راحتی و آرامش می باشد.

پسر بچه‌ها  اغلب جنب و جوش بسیار زیادی دارند و در تمام روز مشغول به بازی و شیطنت و این طرف و آن طرف رفتن هستند بنابراین در خانه به لباس‌هایی نیاز دارند که حرکاتشان را محدود نکند، کیفیت بالایی داشته باشد و شست‌وشوی آن هم ساده باشد.علاوه بر این که پسران شما با پوشیدن لباس های راحتی احساس شیک پوش بودن می کنند حتی یاد میگیرند همیشه مرتب و منظم باشند.

راهنمای خرید لباس راحتی پسرانه

راهنمای خرید لباس راحتی پسرانه

کاربرد لباس راحتی پسرانه

لباس راحتی پسرانه کاربردهای متفاوتی دارد . در همه ی ساعت هایی که بچه ها در خانه یا زمانی که آنها خانه اقوام و نزدیکان می روند میتوانند با یک دست لباس اسپرت خانگی  بپوشند و به راحتی به بازی و جنب و جوش ادامه دهند . یا حتی هنگامی که به خانه شما مهمان می آید یک  ست پسرانه بهترین گزینه برای آنها می باشد .

لباس راحتی پسرانه  برای وقت‌هایی که پسر بچه‌ها در حیاط یا حتی کوچه با دوستانشان بازی می‌کنند یا هنگام ورزش هم کاربردی می باشد. زمانی که با پوشیدن لباس راحتی احساس  راحت تر داشته باشند  عملکرد بهتر خواهند داشت .

جنس های متنوع لباس راحتی پسرانه

پسر بچه‌ها خیلی بازیگوش هستند ولباس های خود را  خیلی زود کثیف یا پاره می‌کنند. اگر شما قصد خرید لباس راحتی پسر دارید حتما به جنس و نوع پارچه  آن توجه  داشته باشید؛ خصوصا اگر آن لباس دائم به تن دارد. توجه کنید که جنس لباس باید به گونه‌ای باشد که علاوه بر سازگاری با پوست در برابر شست و شوی مداوم نیز مقاوم بوده و به راحتی پاره نشود.

برای دوخت لباس های راحتی انواع پارچه های مختلفی استفاده می شود همانند پارچه‌های الیاف طبیعی و نخ و کتان برای لباس خانگی نوزادی پسرانه و لباس راحتی پسرانه کودک بسیار مناسب هستند زیرا به‌راحتی شسته و تمیز می‌شوند و حساسیت ایجاد نمی‌کنند. مخمل، دورس، پنبه، الیاف مصنوعی، اکریلیک بسیاری از پارچه‌های دیگر هم برای دوخت لباس خانگی پسرانه‌ی مناسب فصل‌های مختلف به کار می‌روند.

راهنمای خرید لباس راحتی پسرانه

راهنمای خرید لباس راحتی پسرانه

انواع لباس راحتی پسرانه

ست لباس خانگی پسرانه بسیار متنوع است .انواع لباس راحتی بچگانه ،پسرانه نوجوان ،پسرانه جوان در سایت جانان کالا موجود می باشد .شما میتوانید یک بلوز و شلوار دورس به عنوان لباس راحتی پاییزه و یک تاپ یا تیشرت و شلوارک راحتی برای تابستان انتخاب کنید  .

تیشرت آستین کوتاه و شلوار پسرانه، هم طرفدار بسیار زیادی دارد. سرهمی هم گزینه‌ی خوبی برای لباس خانگی نوزادی است که در عین راحتی بدن بچه‌ها را کاملاً از سرما حفظ می‌کند.

 

رنگ های محبوب لباس راحتی پسرانه

لباس راحتی پسرانه از رنگ های متنوع دوخته و موجود می باشند . ست‌هایی با تم رنگی آبی، سبز، قرمز، نارنجی ،زرد  و زرشکی در میان پسربچه‎‌ها پرطرفدار هستند. رنگ‌هایی مانند طوسی و سورمه‌ای هم برای انواع شلوار، مخصوصاً شلوار بازی پسریچه‌ها گزینه‌ی بسیار خوبی است.

اجازه دهید فرزندتان از رنگ های شاد و روشن لذت ببرد و آنها را تجربه کند .با  انتخاب رنگ مناسب برای  لباس فرزندان تاثیر مثبت معنی داری بر اعتماد به نفس او دارد .