- فروش ویژه
جین بارداری (سایزبندی ۳۶تا۴۴)(آبی تیره(
495,000 تومان – 585,000 تومان - فروش ویژه
سرهمی نوزادی h&m
295,000 تومان – 342,000 تومان - فروش ویژه
ست تیشرت و شلوارک دخترانه و زنانه(لیمویی)
295,000 تومان – 375,000 تومان - فروش ویژه
ست تیشرت، شلوارک و دستمالگردن نوزادی
225,000 تومان – 275,000 تومان - فروش ویژه
بادی کارترز پیراهنی اورجینال(سایزبندی 0تا۲۴ماه)
435,000 تومان – 455,000 تومان -
عینک آفتابی بچگانه خرگوشی ضد یو وی ۴۰۰
125,000 تومان – 175,000 تومان -
تونیک بافت دخترانه و زنانه
285,000 تومان – 295,000 تومان - فروش ویژه
اسلش دورس بچگانه Pepperts آلمان
565,000 تومان – 640,000 تومان - فروش ویژه
عینک آفتابی بچگانه یو وی ۴۰۰ پلاریزه
75,000 تومان – 125,000 تومان -
سوتین بسیار جذاب تمام پنبهای(مشکی)
108,000 تومان – 128,000 تومان - فروش ویژه
ست بلوز و شلوارک پسرانه نکست اورجینال
545,000 تومان – 595,000 تومان - فروش ویژه
بادی نوزادی(سایزبندی ۲تا۲۴ماه)
145,000 تومان – 155,000 تومان
فروشگاه جانان کالا
توسعه اینترنت روشهای خرید ما را به کلی دگرگون کرده است. منافع موجود در خرید اینترنتی هر روز تعداد بیشتری از مردم را به تجربه آن و ایجاد تغییر در الگوهای متداول خرید ترغیب میکند. امروز دیگر افراد این روش خرید را بیشتر منطبق بر شرایط زندگی مدرن میبینند. ویژگیها و طبیعت خرید اینترنتی با روحیات و نیازهای رو به رشد ما هماهنگتر شده است. همه سخت در حال تلاش برای پیشرفتهای شخصی و جمعی خود هستیم.
امروزه بهای اوقات فراغت ما با وجود مشغلههای روزانه بسیار گرانبهاتر شده است. همه ما برای این اوقات برنامه ریزی فشردهتری داریم. دیگر صرف زمانهایی نسبتا طولانی در فعالیتهای نهچندان با اهمیت مانند خرید و سفرهای شهری برای بسیاری از انسانها اولویت خود را از دست داده است. هوشمندی انسانها، آنها را مجاب میکند که با تغییر در الگوهای قدیمی و ناکارآمد زندگی، هوشمندانهتر و امروزیتر زندگی کنند. صرف اوقات فراغت برای تفریح، آموزش، ورزش، لذت بردن از علایق شخصی و رفع خستگیهای روزانه اولویت بیشتری نسبت به فعالیتهای وقتگیر و در عین حال کم اهمیتتر مانند خرید کردن دارند.
امروز دیگر برای بیشتر نیازهای روزمره راه حلهای جدیدتری وجود دارد، از جمله برای انتخاب و خرید کالا. دیگر کمتر کسی برای خرید کالا، بدون تحقیق و بررسی دقیق اقدام میکند.
مشتریان پیشاپیش و قبل از خرید از حق انتخاب گسترده خود و اطلاعات موجود نهایت استفاده را میبرند. مشتری در دنیای امروز حق انتخاب بیشتری را طلب میکند و مایل است دقیقتر و با قطعیت بیشتری انتخاب کند. زندگی امروزی بیگمان خرید به روشهای نوتر، هوشمندانهتر و البته لذت بخشتری را میطلبد. از همین روست که هر روز به تعداد استفاده کنندگان سرویسهای اینترنتی و مشتریان فروشگاههای اینترنتی افزوده میشود.